| Svarbu žinoti
Gavus užsakymą pastebėjote gamyklinį ar transportavimo broką? Nesijaudinkite, kartu išspręsime visas kilusias problemas. Jei turite galimybę - atsiųskite broko nuotraukas mums el. paštu - tikėtina, kad taip galėsime greičiau išspręsti susidariusius nepatogumus. Visą informaciją apie garantinį aptarnavimą teikiame el. paštu info@zaislukalnas.lt
Jei Jūs nesate 100% patenkinti savo kokybiška preke, ją galite grąžinti per 30 kalendorines dienas ir atgauti visus už prekę sumokėtus pinigus.
Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.
Prekės grąžinimą įsipareigojame įgyvendinti per 7 d.d., nebent susitarta kitaip.
Pinigai grąžinami tik į kliento nurodytą banko sąskaitą pavedimu.
Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
Kviečiame tinkamai supakuoti prekę, kad ji nebūtų pažeista siuntimo metu. Jei prekė bus pažeista siuntimo metu, grąžinamos prekės priimti negalėsime.
Tinkamos kokybės prekių grąžinimas vykdomas vadovaujantis LR Civilinio kodekso 6.228-10 ir 6.228-11 straipsnių numatyta tvarka.
Kiekvienos Zaislukalnas.lt parduodamos prekės pagrindinės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme. Tam tikroms prekėms suteikiama gamintojo garantija, kurios sąlygos bei terminai nurodomi tokių prekių aprašymuose bei detalizuojami garantiniame talone jei toks pridedamas.
Gamintojo garantija fiziniams asmenims galioja 24 mėnesius, o juridiniams asmenims - 12 mėnesių.
Tuo atveju, kai Gamintojas tam tikroms prekių rūšims daiktų kokybės garantijos nesuteikia, galioja garantija, numatyta atitinkamų teisės aktų.
Dėl garantinio aptarnavimo prašome susisiekti su mumis el. paštu info@zaislukalnas.lt
Prekes garantiniam aptarnavimui pristatykite į Zaislukalnas.lt garantinio aptarnavimo punktą.
Garantinio aptarnavimo teikimo metu dėl gamintojo kaltės atsiradę gedimai šalinami per šiuos terminus:
14-21 dienų nuo prekės perdavimo garantinį aptarnavimą atliekančiam servisui arba per 45 dienas, jei garantiniam remontui atlikti būtina detalė turi būti pristatyta iš užsienio.
Visais atvejais garantinį aptarnavimą siekiama atlikti per kuo trumpesnį laiką.
Gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims.
Prekių pristatymas garantiniam aptarnavimui vykdomas pirkėjo lėšomis. Prekes garantiniam aptarnavimui parsiveža „Žaislų kalnas“ užsakomas kurjeris. Po garantinio aptarnavimo už pristatymą ir parvežimą išrašoma sąskaita, kurios neapmokėjus sutaisyta prekė negrąžinama pirkėjui.
Užsakius garantinį aptarnavimą, „Žaislų kalnas“ užpildo visus reikiamus dokumentus, susijusius su prekės transportavimu. Klientui nereikia nieko pildyti ir papildomai spausdinti, klijuoti ant pakuočių, sekti.
Kviečiame tinkamai supakuoti prekę, kad ji nebūtų pažeista siuntimo metu. Jei prekė bus pažeista siuntimo metu, garantinio aptarnavimo suteikti negalėsime.
Suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantijos sąlygos galioja likusį garantijos laiką.
Garantija suteikiama 24 mėnesių fiziniam asmeniui arba 12 mėnesių juridiniam asmeniui laikotarpiui (6 mėnesių akumuliatoriui/-iams) nuo pirkimo datos.
Garantija netaikoma:
Garantiniu laikotarpiu išaiškėję defektai bus pašalinti nemokamai kaip įmanoma greičiau, ne ilgiau kaip per 14 darbo dienų (jei reikia atsivežti defektui pašalinti reikalingą detalę, pardavėjas pasilieka teisę pratęsti remonto terminą iki 90 dienų, apie kurias klientas bus informuotas per 14 dienų). Bet kokiems mechaniniams transporto priemonės pažeidimams (lūžiams, plyšimams ir pan.) garantinis remontas netaikomas! Vartotojui neleidžiama atlikti remonto ar modifikacijų be raštiško serviso sutikimo, nes gali prarasti garantiją.
Dėmesio: Prieš pirmą kartą naudojant, akumuliatorių reikia įkrauti min. 6 valandas. Iškrovę bateriją krauname apie 8-9 valandas. Jei žaislas nenaudojamas ilgesnį laiką, bateriją reikia įkrauti 2 kartus per mėnesį maždaug 6 valandas. Ilgesnio įkrovimo atveju akumuliatorius bus perkrautas, o tai gali anuliuoti akumuliatoriaus garantiją.
Kviečiame tinkamai supakuoti prekę, kad ji nebūtų pažeista siuntimo metu. Jei prekė bus pažeista siuntimo metu, garantinio aptarnavimo suteikti negalėsime.
Pardavėjas neatsako už tai, kad Parduotuvėje prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.